1e jeugdwedstrijd 2024 is weer gevist en was meteen spannend!

Woensdag, 19 juni 2024

VERSLAG 1E JEUGDWEDSTRIJD 2 JUNI 2024

Naast onze trouwe deelnemers Seme en Wesley hadden we vandaag ook spontaan twee nieuwe deelnemers (Emilija en Jens).
Het weer was bewolkt en er stond een frisse noorden wind. Om 9.00 uur ging de wedstrijd van start en al snel werd de eerste vis binnengehaald en daarop volgende er nog veel meer. Jens blijkt nog een zeer onervaren visser te zijn die voor en tijdens de wedstrijd wel wat extra aandacht heeft gekregen van de wedstrijdleiding om hem lekker op weg te helpen. Dit heeft geresulteerd in een zeer enthousiaste en tevreden dagwinnaar.
Alle deelnemers hebben vis gevangen, soms hele mooie grote voorns en een bliek. Tot onze verrassing werden we tijdens de wedstrijd nog getrakteerd op koeken en broodjes door Martijn, de vader van Jens.

Dagwinnaar was vandaag onze nieuwkomer Jens met 2100 gram op de voet gevolgd door onze kanjer Sem met 2060 gram. Wesley is derde geworden met 1720 gram en onze tweede nieuwkomer Emilija had uiteindelijk 680 gram vis. Totaal is er 6560 gram vis gevangen. Goed gedaan!!

Namens de jeugdcommissie
Mike en Kees