Jaiden Maas wint 3e jeugdwedstrijd

Woensdag, 3 juli 2024

VERSLAG 3e JEUGDWEDSTRIJD OP 23 JUNI 2024

Vandaag vond de derde viswedstrijd van de jeugdcompetitie plaats. Iedereen had weer vis. Voor dag winnaar Jaiden Maas was er een mooie karper en enkele fraaie voorns. Pechvogel van de dag was Joey, wiens dobber werd meegenomen door een grote karper. De vis trok het 1mm elastiek kapot, waardoor Joey zonder dobber achterbleef. Jammer genoeg werd deze karper niet gevangen.
De winnaar van afgelopen week, Jens, bleef qua vangst iets achter. Wesley had op de kop stek een mooie brasem, maar het eindgewicht was niet voldoende om Jaiden van de winst af te houden. Het weer zat mee en iedereen werd getrakteerd op koek en ijs door de ouders.
Dank aan Nico Iedema voor de geboden hulp, aangezien Kees Nagelkerke verhinderd was. Ouders bedankt en tot snel.

De volgende wedstrijden zijn op 11, 18 en 25 augustus.