Angelique van Voorst wint dameswedstrijd!

Woensdag, 3 juli 2024

Verslag damesviswedstrijd – 30 juni 2024

Afgelopen zondag hebben wij onze jaarlijkse damesviswedstrijd weer gevist. Ditmaal hebben wij gekozen voor de singel De Waterman in Spijkenisse Sterrenkwartier. Dit bleek een zeer goede keuze, want er is behoorlijk veel vis gevangen en het belangrijkste dat iedereen vis heeft weten te vangen! (Bijna 22kg totaal💪🏻)
De opkomst was historisch hoog, met welgeteld 19 vissende dames die allemaal een prijs in ontvangst konden nemen, waarbij de 1e prijs een dinerbon van €100,- gesponsord is door Van der Valk Hotel Rotterdam Blijdorp. De overige prijzen zijn allen ter beschikking gesteld door HSV Ons Genoegen.
Al met al was het geslaagde wedstrijd met prima weer en leuke vangsten.
Hieronder de top 3:

• 1e Prijs met 2800 gram: Angelique van Voorst
• 2e Prijs met 2790 gram: Sharon Boomsluiter
• 3e Prijs met 2360 gram: Saskia Doff.