Jens wint 2e jeugdwedstrijd.

Zaterdag, 22 juni 2024

VERSLAG 2E JEUGDWEDSTRIJD OP 9 JUNI 2024

Ook de 2e jeugdwedstrijd van 2024 is inmiddels weer gevist en was ook nu weer spannend.
Helaas konden Sem en Emilija er deze keer niet bij zijn vanwege een wedstrijd elders. Ook deze keer mochten we Joey Romkes verwelkomen als nieuwe deelnemer. We hopen dat je het vooral leuk blijft vinden om met ons mee te vissen.

Met drie deelnemers zijn we de 2e visdag van start gegaan.
Het weer was beter dan de 1e dag. Om 9.00 uur ging de wedstrijd van start en alle deelnemers hadden al snel beet. Ondanks dat Jens nog een onervaren visser is, heeft hij lekker zitten vissen. Ook onze nieuwkomer Joey heeft goed gevist.
De gemiddelde vangst lag wat lager dan de 1e wedstrijd, maar alle deelnemers hadden weer vis.

Dagwinnaar was vandaag voor de 2e keer Jens met 1440 gram op de voet gevolgd door Joey met 1260 gram. Wesley is derde geworden met 1080 gram. Totaal is er 3780 gram vis gevangen. Goed gedaan jongens!!

De volgende wedstrijd is op: zondag 23 juni 2024.

Ook nu rekenen we weer op een leuke hoeveelheid enthousiaste deelnemers.

Namens de jeugdcommissie
Mike en Kees