Joey wint 5e jeugdwedstrijd

Dinsdag, 20 augustus 2024

VERSLAG 5e JEUGDWEDSTRIJD

--FOTO'S ONDER TEKST--

Vandaag weer een heerlijke visochtend gehad met 4 fanatieke vissertjes...iedereen had er na de vakantie weer zin om weer een wedstrijdje te vissen...Helaas had Sem andere wedstrijdverplichtingen en kon hij er niet bij zijn.
Vandaag stond wedstrijd 5 op het programma en startte om 09:00 hr.
Joey begon sterk met flink wat grote blankvoorns in het eerste uurtje...de rest ving ook geregeld mooie voorn en bliek.
Jammer genoeg werd er geen karpertje of brasem gevangen , daardoor bleef het tot op het laatst spannend wie de meeste voorn bij elkaar had gesprokkeld.
Nico heeft weer geholpen met klaarzetten van de hengelsetjes voor de kids terwijl het voer stond te weken
Halverwege de wedstrijd kwamen er verschillende familieleden van Jaiden even langs om hem en zijn vader te feliciteren met hun andere zoon...
Tevens kwam onze penningmeester en eindbaas Wim Langstraat even langs om de jonge vissers wat tips en trucs mee te geven. :)
Na 3 uur vissen werd de eindstand opgemaakt en na zorgvuldig wegen is deze keer Joey Romkes de dag winnaar. Wesley en Jaiden en Jens volgde met een paar honderd gram verschil.
Iedereen had weer prijs en na opruimen zijn we allen weer vertrokken.

Volgende week de 25e is de laatste wedstrijd dan wordt na wegen en na schrappen van de 2 slechtste resultaten bekend wie zich jeugdkampioen 2024 mag noemen.
Hopelijk is iedereen weer van de partij.
Groetjes Kees, Nico en Mike

Namens de jeugdcommissie