Wim wint Moonlight wedstrijd!

Zondag, 25 augustus 2024

Het was een wedstrijd waar van we hoopten een hoop vis te vangen, maar niets is minder waar. Ondanks het mooie weer is er maar door een paar deelnemers een bak vis gevangen, maar het was daarom niet minder gezellig!

We waren met twaalf man waarvan John, Jaap en Wim de meeste vis hadden. Wim had het hoogste gewicht; 4.250 gram en werd ook eerste in het A vak, en won ook de poel vanwege een dikke Brasem van 55 cm. Maar John had de meeste vis; 77 stuks - 2.100 gram en werd 2e in het A vak.

In het B vak zat duidelijk minder vis en was het sprokkelen met een stok van 14 meter om de vis uit het riet te pulken. De hoeveelheden vielen tegen. Albert was in het B vak met zijn 14 vissen 1.560 gr winnaar! Hij had daarbij ook nog een zeelt de van 43 cm en won hierdoor ook de poel. Marcel werd 2e in het B vak met 880 gram. Helaas was er één deelnemer zonder vis en hebben twee deelnemers geen vis aangeboden om laten wegen.

Volgend jaar komt er zeker weer een moonlight wedstrijd en dan gaan we 5 uur vissen.