Ed en Frank winnen 13e wedstrijd aan de Bernisse.

Maandag, 30 september 2013

Vandaag zijn we uitgeweken naar de Bernisse inplaats van het Voedingskanaal.
Iedereen had natuurlijk veel goede moed, daar er 2 weken geleden erg veel vis aan beide zijde was gevangen. Maar ook nu geldt weer......vangsten uit het verleden geven geen zekerheid voor de toekomst.

Piet en Rens hadden om 6.00 aan beide kanten 11 nummers uitgezet. (Heren, bedankt voor het uitzetten de afgelopen keren).
Vandaag 19 man, dus aan de restaurantzijde nummer 11 eruit en aan de Simonshavenzijde nummer 17 (ivm de bocht die hier altijd de grote spelbreker is) Waar 2 weken terug nog volop vis wa te vangen, was het nu peuteren voor het kleine spul om nog maar wat gewicht te krijgen. Alleen Frank heeft aan de Simonszijde goed vis gevangen ( ruim11kg). Aan de restaurantzijde was het niet veel beter. Hier viste Ed de blaren op zn handen. Nu zat alle vis aan de boompjeskant.

Gelukkig werkte het weer mee, waardoor het ondanks geen vis toch redelijk vertoeven was.
Ook was het goed om Theo weer even aan de waterkant te zien.

Foto's van deze wedstrijd zijn terug te vinden in het "Fotoalbum".

Over 2 weken om 7.30 verzamelen vlak bij de stalen brug over het Voornse kanaal.