Zaterdag 25 januari - OPEN DAG

Zondag, 5 januari 2014

Op zaterdag 25 Januari 2014 is weer de jaarlijkse “Open dag” van Hengelsportvereniging Ons Genoegen te Spijkenisse.
De deuren gaan open om 13.30 uur en om ongeveer 16.30 is het afgelopen en de toegang is gratis.
Deze dag word gehouden in het Dorpshuis Hekelingen, Lede 13, te Hekelingen.

U kunt weer uw vispas, jeugdvergunning of 65+ vispas tegen gereduceerd tarief aanschaffen.

Er zijn de diverse commissies aanwezig, te weten, jeugdcommissie alwaar u uw kinderen kunt inschrijven voor de competitie 2014, Karper commissie, Water en Vistandbeheer, Wedstrijdcommissie, Pr commissie en het dagelijks bestuur alwaar u met uw vragen terecht kunt. Ook zijn er 2 vliegvissers aanwezig die u de kneepjes van het vliegen binden kunnen bijbrengen en komt Zammataro zijn nieuwe artikelen voor 2014 demonstreren.

Om half 4 zal weer de tombola plaatsvinden.