Zaterdagcompetitie gestart aan het Brielse Meer.

Zondag, 6 april 2014

Nieuwe start brengt nog weinig vis!

Altijd weer een prettige zaterdag zo ergens in april. De 1e wedstrijd van weer een geheel  nieuwe zaterdagcompetitie.  Met wat nieuwe gezichten en zoals het ook werkt wat afvallers was het vandaag door wat afzeggingen te doen met 19 man. Vooraf was de berichtgeving niet zo best, beter gezegd  zwaar onder de maat, en dit zou vandaag niet heel veel anders zijn.

In vak A was het prettig toeven maar waren de vangsten snel zeer mager. Op kantnummer 1 was het Frank Pfennigs die aantoonde goed te kunnen loten maar ook zijn vis wist te vangen. Met net 3 kilo was Frank heer en meester in dit vak waar de rest het moest doen met wat grondels of helemaal niets. Een fraaie 2 voor Pascal Vrijenhoek die slecht startte met een niet startende auto maar het  vangen van bijna 2 ons aan grondels maakte de slechte start meer dan goed.
In vak B was het good old Piet Zevenbergen die zich een hoedje schrok van zijn aanbeet maar snel reageerde en een fraaie houting kon aanbieden aan de weegdame en heren. Met even een kilo was dit ruimschoots voldoende voor vakwinst. Loek van Tiel hengelde zich met een paar grondels en iets meer dan 1 ons (ja, u leest het goed) naar een 2e plaats.

Volgende wedstrijd:

19 april 2014, Brielse Meer , Hondenkennel. Verzamelen 07:00 uur.  Het is te hopen dat de vis dan toch wat meer los is.