Prima vangstgewichten aan Bernisse.

Maandag, 16 juni 2014

6e wedstrijd zaterdagcompetitie gewonnen door Ed en Edwin.

Vandaag weer naar de Stompaardse Plas nabij Zuidland. Met een klein clubje dit keer want door enkele afzeggingen was het met 15 man niet druk bezet. Wel weer een makkie voor uw commissie natuurlijk. Vooraf had Edwin netjes wat borden gemaakt en geplaatst om het parcours vrij te houden (topwerk!!). Geen idee of het werkt maar het parcours was in ieder geval vrij. Op de meeste plaatsen was er direct vis actief en al snel werden de eerste vissen geland waar anderen weer wat langer moesten wachten. Na het opmaken van de einduitslag bleek maar weer dat het loten toch een belangrijke factor gaat worden binnen Ons Genoegen. We kunnen allemaal een korfje gooien dus is je plaats in het vak een belangrijke factor. Bekijk de einduitslag van vandaag nog maar eens en u zult begrijpen wat ik bedoel.
spatie
In vak A (Restaurant) was er vakwinst voor Ed Verbaas die op kopnummer 1 naast de steiger met bijna 22 kilo even liet zien hoe het moet. Een twee voor Patrick Vroegh die met bijna 17 kilo zijn buurman met slechts 39 gram voor bleef.
spatie
Het B vak was, met de wind in de rug, een uitdaging. Edwin Zevenbergen pakte hier het laatste nummer in de rij en liet vissend op de kop met ruim 19 kilo weer een 1 noteren. Een twee voor Frank Pfennigs die tussenin een uitstekende wedstrijd viste en ruim 12 kilo vis aan kon bieden.
Volgende wedstrijd:
28 mei 2014, Spui, Zuidland. Uw commissie is zeer benieuwd of we ook hier nog prima uit kunnen zetten en een eerlijk parcours kunnen maken. Na de steenstort van afgelopen winter is het mogelijk dat we wat meer materiaal nodig hebben daar of zou het dan toch meevallen? Alle informatie vooraf verzamelen en delen is hier weer de ultieme cluboplossing. We zien uw opgave dan ook gaarne tegemoet. Met name de kantnummers 1 t/m 8 vormen hier een zorgpuntje!
spatie
De dag er na is het op zondag 29 jui 2014 traditiegetrouw al weer tijd voor de Driekamp met HV De Watergeus en HVK. Door andere verplichtingen van enkele wedstrijdcommissieleden neemt Wim Langstraat de organisatie van deze dag op zich waarvoor reeds op voorhand heel veel dank!! Uw opgave tot deelname aan de Driekamp (let op …. het is in Koppelvorm!!) even doorgeven aan Wim of Theo.