Wedstrijd 16 juni gewijzigd van Bernisse naar Voedingskanaal.

Dinsdag, 24 januari 2012

Helaas was de door ons gereserveerde Bernisse reeds bezet door een andere vereniging en is ons verzocht uit te wijken naar een locatie elders in de Bernisse of een ander water. Eerste is geen optie want er is onvoldoende ruimte voor 25 man.
In overleg met federatie is het dus verplaatsing geworden en wel naar het Voedinsgskanaal. We hebben gezien de tijd van het jaar bewust gekozen voor het deel Zwartewaal (eventueel 1 vak nabij Heenvliet) met onder meer de prima vangst berichten hierover de afgelopen jaren in ons achterhoofd (bron; van "meneer Koos" en "meneer Henk").